piątek, 6 listopada 2015

HEJ :D

Cześć, mam na imię Zuza, mam 18 lat i pochodzę z Warszawy :)
Lubię pisać, dlatego też postanowiłam założyć bloga z moim własnym opowiadaniem. Oczywiście mogłabym wystąpić o tłumaczenie jakiegoś bloga, bo tak na prawdę do tego nie trzeba mieć talentu literackiego (jednak nie mówię, że tłumaczenie tekstów jest prostsze niż ich pisanie). Ale po co, skoro mogę spróbować wam pokazać co potrafię. Może mi się uda i zdobędę waszą uwagę, tego nie wiem. Jedynie mogę mieć na to nadzieję :)
Jak już się pewnie domyśliliście, blog będzie FacFiction o jednym z członków 5SOS - Luke'u. Drugą pierwszoplanową postacią będzie również moja ulubienica - Shay Mitchell. Będzie to opowiadanie o parze nastolatków, jednak myślę, że nie skreślicie tego na starcie i pozwolicie mi się wykazać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

by Muffy